Studentmössa

Beställde studentmössan idag. Kan knappt fatta att det är ca: 8månader kvar bara, känns långt OCH nära. Ajaj. Dock kan jag inte fatta att i årets studentmössa har de lagt in äkta kashmir, 18k guld OCH en äkta pärla av något slag (minns inte vilken). Känns inte så kul att som fattig student behöva betala massa extra krimskrams för något man använder en kväll... Man såg ingen skillnad på plasten och guldet, inte så värt då.
Mössan gick på nästan 1000 spänn, känns lite ovärt. Jag vill gärna ha en studentmössa, men för att få den fin, måste man betala över tusen spänn... Jag tog allt det billigaste och min gick på 850:- ... Ingen mat resten av månaden pga, en mössa med guld i.
Nae, nu ska jag inte klaga. Tycker bara det var lite onödigt..
hörs/m

Men den var ju fin, så ganska värt ändå att ha en.. (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0