2011

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde 18!
-Höll du några av dina nyårslöften?
Hörredudu. 
-Blev några av dina vänner föräldrar?
Inte vad jag vet om, säkert någon lycklig jävel som fick sig en liten
-Dog någon som stod dig nära?
Inte detta år, tack och lov!!
-Blev du kär och hur många gånger?
Alltså det är ju den där Herr.Jonsson då. Han har ju varit mannen i mitt liv några höstar nu..
-Vilka länder besökte du?
S v e r i g e , jappjapp.
-Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
En utlandssemester, lägenhet @ Kalmar och ett jobb!
-Vilken händelse år 2011 kommer du alltid att minnas?
Maj- då vi flyttade in i nya lägenheten, ohyes!
-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yeah,
-Bästa köpet?
Berit, min fejna ifån<3
-Vad spenderade du mest pengar på?
Mat till mitt lilla hushåll & räkningar. Har hört att el är nödvändigt?
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mormor & morfar. Herr. Jonsson
-Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Du, det där är en berg&dalbana, bare hoppa på!
-Vad önskar du att du gjort mer?
Nejdå, det tar jag igen 2012 - bare åk!
-Vad önskar du att du gjort mindre?
Pluggat, fifan. Ae, skoja. Städa! Blir ändå skitigt igen, HEHE
-Hur tillbringade du julen?
Hos mormor&morfar med familj 1 och 2, jappjapp
-Bästa månaderna 2011?
Maj & december 
-Favoritprogram på TV?
Tv'n är överskattad.  
-Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
HEHE
-Bästa boken du läste?
Mias jävla böcker om henne.
-Något du önskade dig och fick?
Ifån, Weschörlurar, ny lägenhet, ny soffa och tyllaaar
-Något du önskade dig men inte fick?
Oändligt med pengar, lägenhet @ Kalmar, robotassistet HEHE SKOJA. Eller?
-Vad gjorde du på din födelsedag?
Herr.Jonsson bjöd mig på restaurang & bio - gollig katth
-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Den där roboten vore ju faen inte fel alltså...................
-Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
BiffMaolin-ig
-De bästa nya människorna du lärt känna?
Hallå lägg av, det orkar väl inte jag skriva ner helleeeeeeeeeeeer


Morfar, Alexandra, Lena, Biff

HÖRS/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0