Tisdag 17/1-12

7 saker du antagligen inte visste om mig
1. Jag packar nästan alltid min väska kvällen innan. -Sova en kvart extra eller gå och lägga sig en kvart tidigare...
2. Jag borstar aldrig mitt hår själv. -Det gör oftast herr.Jonsson eller svärmor alt. kompis eller mamma
3. Jag är extremt mörkrädd. -Jag börjar gråta och hyperventilera.
4. Jag har väldigt svårt att sova om herr.Jonsson redan sover. -Jag kan inte heller sova själv i min egen säng.
5. Jag är egentligen inte dålig på matte. -Mitt ointresse och hat märks bara bäst.
6. Jag gillar att planera saker. -Livet blir enklare om man har struktur(!).
7. Min favoritmat är fiskgratäng med potatismos/duschess och mormors grova kroppkakor med lingonsylt, grädde och smör. -Dock inte samtidigt, tack.
hörs/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0