2012

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag gick bal, tog studenten och flyttade till Kalmar.
-Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.
-Blev några av dina vänner föräldrar?
Inte vad jag vet om, säkert någon lycklig jävel som fick sig en liten
-Dog någon som stod dig nära?
Min Gammelmormor.
-Blev du kär och hur många gånger?
Ja, en gång.
-Vilka länder besökte du?
Landade i Spanien och åkte vidare mot Frankrike.
-Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013?
Glädje. Att kunna le utan att ljuga om det.
-Vilken händelse år 2012 kommer du alltid att minnas?
Maj - Balen
Juni - Frankrike-resan
Juni - Studenten
Juli - Bageri sommar, lämnade Marcus.
Augusti - Flytten till Kalmar, Robin.
-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss, på sommaren!
-Bästa köpet?
Glädjande ting, kläder, skor, smycken.
-Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, Skor, glädje.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ämma, Mormor & Morfar, Robin, mina vener
-Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
jag var gladare, mer fri.
-Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat, roat mig, unnat mig.
-Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt.
-Hur tillbringade du julen?
Hos mormor&morfar.
-Bästa månaderna 2011?
Maj, Juni, Augusti
-Favoritprogram på TV?
Kollar sällan på tv..
-Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, det är dumt att hata. Ogillar vissas val bara.
-Bästa boken du läste?
Inte hunnit läsa så mycket böcker.
-Något du önskade dig och fick?
Ny dator, nytt liv, ny glädje, Kalmar
-Något du önskade dig men inte fick?
Oändligt med pengar.
-Vad gjorde du på din födelsedag?
Undvek den till det yttersta.
-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar och glädje.
-Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
BiffMaolin-ig
-De bästa nya människorna du lärt känna?
Mina gräbbz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0